zaterdag 27 september 2014

Chocomate is weer van weg geweest

Hallo iedereen!

Na een wat hobbelige start, vliegen we er nu écht in met de Chocomate!

Voor diegene die me niet kennen, zal ik mezelf kort voorstellen:
Ik ben Luana, Theaterdocent, juffrouw Nederlands en schrijfster.
In Brussel deed ik al een hoop ervaring op in het geven van taalstimulerende, creatieve workshops, en die lijn zet ik dan ook hier ter plekke verder.

Te beginnen met:
Twee chocomates: één in oktober en één in november.
- In de zomervakantie bieden we tweemaal de 'Chocomate theaterdriedaagse' aan; een driedaagse workshop waarin we via theater taal stimuleren, toneelspelen én veel plezier maken.

Datum: Chocomate oktober: 11 oktober van 14 tot 16 uur. 
Gelieve vooraf aan te melden! Bij minder dan 4 aanmeldingen wordt de workshop geannuleerd!

Chocomate theaterdriedaagse december:10 - 11 - 12 december (meer info over inhoud, prijs en inschrijving volgte snel)

Plaats: bij Ellen in het zaaltje: Guemes 2934, pb
Contact en aanmeldenLuanaberghmans@gmail.com/ tel: 1138043590

Groetjes!

Luana en Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten