woensdag 24 december 2014

Vraagje verblijf/werk




Hallo,
Mijn naam is Ellen, ik ben achtien jaar en ik kom uit Brussel, België.
In 2014 studeerde ik af aan het Mariaboodschaplyceum in Brussel en in augustus vertrok ik op uitwisselingsjaar naar Uruguay. Ik ben in een redelijk klein dorp terechtgekomen waar ik al veel  heb geleerd, waaronder redelijk wat Spaans. 

Tomas Gomensoro is het echte ‘campo’ (platteland) zoals ze zeggen, ik heb hier al leuke momenten meegemaakt en enkele fantastische mensen ontmoet maar ik zou ook echt graag nog een andere ervaring hebben dit jaar. Daarom dacht ik aan Buenos Aires in Argentinië, wat makkelijk te bereiken is vanuit Montevideo, de hoofdstad van Uruguay. Ik hoop iets te kunnen vinden, een studentenjob of iets in die aard, in ruil voor kost en inwoon. Dit zou voor een maximum van twee maanden zijn. Ik zou al zeer blij zijn als ik dit voor een maand of minder zou kunnen doen! Alle tips en hulp zijn welkom.

Hiernaast heb ik mij ook lid gemaakt van ‘wwoof Argentina’ waarmee ik op organische boerderijen kan werken eveneens voor kost en inwoon. In maart zou ik willen vertrekken vanuit Tomas Gomensoro, Artigas, Uruguay. De plannen zijn om begin juni terug naar België te keren.
Wat mij zo’n drie maanden geeft om te vullen in Argentinië! 
Ik zou het heel erg appreciëren als iemand mij in Buenos Aires verder zou kunnen helpen. Ik kan intussen toch al behoorlijk wat Spaans en tegen maart zal mijn niveau nog beter zijn. Ik ben een harde werker, leer met plezier dingen bij en ontmoet graag nieuwe mensen.

Alvast bedankt voor u tijd!

Met vriendelijke groeten,
Ellen
 ellenotten@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten